Termeni și condiții

Folosirea acestui site, vizitarea sau cumpărarea de produse, implică acceptarea acestor termeni si condiții. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor. Prăjitoria de cafea Olivo își rezervă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă către utilizatori. Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii și condițiile de utilizare ale site-ului, accesând pagina « Termeni și condiții » în orice moment.

Precizări prealabile

Prețurile sunt exprimate în RON, iar TVA-ul este inclus în pretul afisat. Prețul final platit de catre client este format din pretul de achizitie al produsului, la care se adauga costul de transport. Prăjitoria de cafea Olivo nu percepe nicio alta taxa suplimentara. Toate produsele vor fi livrate in limita stocului disponibil.

Marca/tipul produselor prezentate pe site si in oferte sunt cu titlu orientativ. Prăjitoria de cafea Olivo poate schimba producatorul, marca si tipul anumitor produse in cazul in care acestea nu sunt disponibile. Prăjitoria de cafea Olivo garanteaza 100% calitatea si gama noilor produse in cazul in care acestea nu sunt indentice ca producator/marca cu cele din oferta. Fotografiile produselor sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala.

Drepturile de autor

Prăjitoria de cafea Olivo este marca inregistrata a SC Marty Pan SRL, avand sediul social in Municipiul Cluj-Napoca, Str. Victor Babes, Nr. 39, judetul Cluj, nr. de inregistrare la registrul comertului J12/326/1999.

Intregul continut al Prăjitoria de cafea Olivo este protejat conform legii dreptului de autor si a legilor privind dreptul la proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris a oricăror elemente apartinand site-ului Prăjitoria de cafea Olivo se pedepseşte conform legilor in vigoare. Continutul acestui website (text, grafica, logo, iconuri, imagini) sunt proprietatea SC Marty Pan SRL si cad sub incidenta dreptului de autor prevazut de legea romana. Dreptul de autor pentru siglele si sloganele partenerilor si colaboratorilor nostri le apartin acestora, si sunt reproduse cu acceptul lor.

Pentru a raporta orice problema legata de drepturile de proprietate intelectuala va rugam sa ne scrieti la adresa contact@prajitoriaolivo.ro

Declinarea responsabilitatii

Produsele prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar anumite caracteristici pot diferi fata de poze (culoare, aspect, …). Echipa Prăjitoria de cafea Olivo incearca sa va prezinte cat mai detaliat si corect produsele si sa respecte acuratetea informatiilor. Totusi, Prăjitoria de cafea Olivo nu garanteaza ca descrierea produselor si a serviciilor precum si continutul acestui website este lipsita de erori, completa si actuala. Prăjitoria de cafea Olivo nu-si poate asuma responsabilitatea ca toate produsele expuse sunt disponibile in stoc.

Procedura de comandă 

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor şi/sau serviciilor dorite în coşul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalităţile indicate expres. Adăugarea unui produs/serviciu în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii şi acceptării subsecvente a comenzii de către Societate, nu atrage dupa sine înregistrarea valabilă a unei comenzi, implicit nici obligaţia corelativă a Societăţii de a presta un serviciu pentru client.

Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, astfel cum sunt indicate în formularul de comanda furnizat, sunt corecte, complete şi adevarate la data plasării comenzii.

Prin lansarea comenzii, clientul consimte că Societatea poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Societate pe coordonatele furnizate de client, în orice situație în care este necesară contactarea clientului în legătură cu comanda efectuată.

După acceptarea unei comenzi a clientului, Societata păstrează dreptul de a anula comanda respectivă, cu informarea clientului, fără nicio obligatie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă şi fară ca vreo parte să poată pretinde celeilalte părţi daune-interese, în următoarele cazuri:

-neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a Tranzactiei;

-invalidarea ulterioară a tranzacţiei de catre procesatorul de carduri agreat de Societate

-datele furnizate de către client, pe site, sunt incomplete şi/sau incorecte;

 În măsura în care clientul plasează o comanda şi efectuează tranzacţia de plată a preţului acesteia iar, ulterior, Societatea se află în imposibilitate de acceptare a comenzii, aceasta din urmă va informa pe client cu privire la acest aspect, urmând a dispune returnarea sumei achitate de client într-un termen de maxim 24 ore, pe coordonatele de plată ale contului bancar din care a fost efectuată plata.

Având în vedere natura Serviciilor prestate de Societate precum şi a produselor furnizate, clienţii nu beneficiază de un drept de retragere, în sensul legii, în legătură cu Comenzile plasate.

Societatea vine în sprijinul clienţilor săi şi urmăreşte să satisfacă solicitările legitime şi fundamentate ale acestora pentru anularea ori modificarea comenzii plasate.

Astfel, în măsura în care o comanda lansată nu a fost încă acceptată de Societate până la momentul în care clientul va solicita modificarea ori anularea comenzii în cauză, clientul poate solicita anularea şi / sau modificarea comenzii fără penalităţi. Într-o atare situaţie, clientul este obligat să expedieze Societăţii un e-mail cu privire la modificarea / anularea comenzii, menţionând în mod obligatoriu numărul comenzii în subiectul mesajului electronic. Societatea va comunica clientului confirmarea sa în sensul modificării / anulării comenzii respective. Dacă a fost efectuată o plată a preţului comenzii anulate în cazul achitării prin sistemul de plată on-line, Societatea va dispune returnarea preţului (pe coordonatele de plată ale contului bancar din care a fost efectuată plata) în maxim 24 ore de la data confirmării anulării comenzii. Dacă a fost efectuată o plată a preţului comenzii supusă modificării, Societatea va păstra suma de bani achitată în contul preţului noii comenzi. În măsura în care există o diferentă de preţ de returnat clientului, Societatea va dispune returnarea preţului (pe coordonatele de plată ale contului bancar din care a fost efectuată plata) în maxim 24 ore de la data confirmării modificării comenzii. Clientul este obligat să achite orice diferenţă de preţ pentru noua comandă modificată, în termen de maxim 24 ore de la data modificării comenzii. Comanda astfel modificată nu mai poate fi supusă unui nou proces de modificare, la solicitarea clientului.

Ca regulă generală, din raţiuni de ordin practic, derivând din natura produselor furnizate în executarea comenzilor, Societatea nu poate accepta modificarea ori anularea comenzilor care au fost acceptate. Totuşi, în măsura în care există motive obiective pentru care clientul doreşte să modifice ori să anuleze o comandă acceptată, acesta este rugat să contacteze Societatea pentru a identifica posibilele remedii. Societatea va informa în scris pe client de acceptul în sensul modificării ori anulării unei astfel de comenzi acceptate.

 În orice caz, Societatea are dreptul de a refuza oricând solicitările pentru modificarea sau anularea comenzilor acceptate, înaintate cu mai puţin de 1 zi lucrătoare anterior datei la care produsele urmau a fi livrate, fără să fie nevoie de indicarea vreunui motiv obiectiv, separat de existenţa dreptului în cauză conform documentului, şi fără returnarea preţului ori plata vreunei alte sume de bani cu titlul de despăgubire.

Facturarea și plata serviciilor/produselor

Preturile Produselor şi Serviciilor sunt cele afişate pe site la momentul lansării unei comenzi. Preţurile  afişate în cadrul site-ului includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare.

Preţul este achitat de client cu ocazia plasării fiecărei Comenzi, prin intermediul Site-lui, utilizând mijloacele de plată on-line sau plata ramburs.

Preţul şi modalitatea de plată sunt specificate în fiecare comandă, fiind afişate în ultima etapă a lansării comenzilor. Societatea va emite către client o factură pentru produsele şi serviciile prestate, clientul fiind obligat să furnizeze toate informaţiile necesare pentru generarea documentului fiscal.

Societatea va transmite clientului factura aferentă comenzii acceptate.

Livrarea produselor

Societatea va livra produsele furnizate în cadrul produselor comandate de client, în sistem de curierat door-to-door. Adresa de livrare este indicată de client cu ocazia plasării comenzii. În măsura în care această adresă se va modifica ulterior emiterii comenzii, clientul este obligat să anunţe Societatea cu cel puţin 24 ore înainte de momentul stabilit pentru efectuarea livrării, prin transmiterea unui e-mail în acest sens pe adresa contact@prăjitoriaolivo.ro.

Livrarea se face prin Urgent Cargus, în maximum 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

Informatii, Comunicari

Cei care viziteaza site-ul Prăjitoria de cafea Olivo, pot face comentarii si orice alte comunicari pe formularele de contact si/sau comanda, sau pe adresa de e-mail contact@prajitoriaolivo.ro atat timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator sau defaimator.

In cazul in care ne sunt trimise informaţii, materiale, documente, prin orice metoda posibila incluzand e-mail, posta, formulare online, se va considera ca utilizatorul confera societatii SC Marty Pan SRL dreptul nelimitat, gratuit, irevocabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, de a distribui şi prezenta aceste informatii prin orice mijloace.

Orice incercare de a accesa date personale ale altui utilizator sau de a altera/modifica continutul Prăjitoria de cafea Olivo, de a afecta serverul pe care ruleaza site-ul va fi considerata tentativa de frauda, SC Marty Pan SRL rezervandu-si dreptul de a pune in miscare plangerea penala impotriva celor care au incercat faptele descrise mai sus.

Frauda constituie si plasarea unei comenzi cu adresa falsa sau date de identificare false. In acest caz vor fi anuntate organele competente pentru a solutiona cazul.

Litigii

SC Marty Pan SRL, proprietara a Prăjitoria de cafea Olivo va face tot posibilul ca toate neintelegerile privind orice tip de disputa intre parti sa fie rezolvata pe cale amiabila de catre reprezentantii lor. In cazul in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila, solutionarea litigiilor va reveni instantei judecatoresti competente din Romania.